Sista dagen.

Jag har heft ett litet uppehåll från bloggen eftersom vädret varit underbart och jag mestadels vistats utomhus (när jag inte jobbat vill säga..). Det har nu hunnit gå mer än en vecka sedan jag och Sara kom hem från London. Men jag tänkte i alla fall visa er hur vi spenderade våran sista dag där;

 



Efter att vi packat ihop alla våra saker, checkat ut från hotellet tog vi tuben till Notting Hill, Portobello Road.







Efter gatan hittade vi ett supermysigt cupcake-café. Vi var ju bara tvungna att testa! Så vi köpte med oss tre (!) cupcakes och drog vidare till Hyde Park för att äta lunch.







Och sedan (såklart) äta våra cupcakes..






Efter lunchrasten hyrde vi återigen cyklar och tog oss en cykeltur i Hyde Park.









När vi återlämnat cyklarna promenerade vi till Oxford Street för att göra av med de sista pengarna ;) Självklart blev vi tvungna att stanna på Starbucks och köpa med oss någonting,







Så småningom pallrade vi oss till flyplaten med allt bagage (vi var lite nervösa för övervikt, men det gick bra, mitt bagage vägde bara 16 kg medans Saras vägde 21,8 kg). Jag vill dock lova att det var ganska tungt att släpa på när vi skulle upp för alla trappor i tunnelbanan.. 



Nöjd och glad vöer att vi tagit oss till flygplatsen och checkat in bagaget utan problem. Nu väntar middagen (som för övrigt var den bästa maten jag ätit i England).



Hemmagjorda hamburgare.



Då sticker vi hemmåt.






Svensk mark!!



Glada men trötta tjejer =)








Jag sov hos Sara i Uppsala den natten eftersom vi landade strax före 12 den natten. Mitt plan till Luleå avgick dagen efter vid lunch.



Påväg från Uppsala till Arlanda. Borta bra men hemma bäst!




Så äntligen hemma efter en dryg vecka på resande fot. Behöver jag förklara varför våra bagage vägde 16 respektive 22 kg?




Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh vad jag längtar tillbaka!! Vill till London nu!;D

2011-06-14 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!