Smitning.

Har varit heldag på skolan idag. Från 8 till 16, men dock med de finaste tjejerna så det har gått hur bra som helst! =) Efter plugget drog jag, Sara och Sandra iväg till stan och shoppade lite och för en gångs skull blev det inte så mycket handlande för mig. På väg hem svängde jag in på Sunes och köpte lite hamburgare till mig, Adam och brorsan till middag. När middagen var uppäten och jag skulle köra hem brorsan öppnade jag dörren till trapphuset och in kom grannens hund! Han kutade runt i lägenheten - köket - vardagsrummet och sist in i sovrummet och upp i sägen med grannen springande bakom sig, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!