Mer sjukhus-snack.

Det enda mina dagar går ut på nu är att vara på praktiken, promenera hem, laga middag-äta, träna, duscha, sova. Idag går jag dock eftermiddag och det är tur för jag var helt utslagen igår när jag kom hem. Jag gick och la mig klockan sju och steg inte upp förrän tolv timmar senare. Idag känner jag mig helt utvilad och på gång igen =)
Jag har fått tre "egna" patienter på avdelningen som jag sköter om helt själv. Rondar, rapporterar, informerar, stödjer och tar hand om. Sjukt roligt!

Men nu ska jag promenera iväg till StepIn och springa nån mil ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!