Träningsschema.

Jag tänkte ni skulle få börja hänga med på min träning.



Så här ser helgen och nästkommande vecka ut;

Lördag: Body Pump 1h och löpning 30 min (intervaller 10km/h x 1min, 12km/h x 2 min)

Söndag: RPM (Högintensiv spinning 50 min) + MaxCore (längre corepass)

Måndag: Promenad till och från praktiken (4 km enkel väg)

Tisdag: Promenad till och från praktiken + Activio (Spinning medel-högintensiv 1h)

Onsdag: Promenad till och från praktiken + Spinn (30 min) och Body Pump (30 min)

Torsdag: Promenad till och från praktiken

Fredag: RPM (Högintensiv spinning 50 min)

Lördag: Body Pump + Promenad till och från praktiken

Söndag: Promenad till och från praktiken + RPM (Högintensiv spinning 50 min) + MaxCore (längre corepass)



Ganska intensivt som ni ser, men det brukar det vara när jag väl satt igång att träna ordentligt. Jag får abstinens om jag är ledig för mycket ;) Nu tänker jag i alla fall ta mig lite frukost och sedan bege mig iväg på första träningspasset på listan, Body Pump + intervallträning på löpbandet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!