Tjejkväll.

Första riktiga dagen på praktiken idag. Det gick riktigt bra, men kändes betydligt "segare" än tidigare praktiker. Hoppas det ordnar till sig. Min/mina handledare verkar dock riktigt bra så det kan jag ju i alla fall glädja mig åt =)

Jag har gjort mitt första logginlägg idag (av 10), tvångsvården är klar och även litteraturfrågorna är klara så i helgen ska jag bara ta det lungt och inte ägna en tanke åt skolan eller praktiken. 


Ikväll hade jag, Vera och Elin en riktig tjejkväll med hämtmat, en bra film och ostkrokar. Det måste vi göra om snart igen =)

Dessutom blev jag erbjuden ytterliggare ett sommarjobb idag, som jag dock tackade nej till eftersom jag redan har ett som jag är nöjd med.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!