Måndag.

Ny vecka, nya mål.

Går eftermiddag på praktiken idag, skönt med sovmorgon, även om jag faktiskt börjat bli hyffsat morgonpigg (så länge jag lagt mig i tid förståss) jag stiger faktiskt upp klockan 8 alla dagar som jag är ledig. En klar förbättring motför sovmorgon 2010 när jag steg upp kring 10 och inte hann med att göra något alls på förmiddagen.

Idag har jag i alla fall hunnit vara och träna, även om jag hade tänkt ha vilodag idag (fy på mig!). Men nu blev det så att jag ska åka till Boden och hälsa på fredag-lördag vilket innebär att jag inte hinner träna då så jag har flyttat om i schemat lite.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan lunch och en cykeltur till sjukan i det underbara vädret =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!