Den Laisvallska helgen.

Det blev en fin helg i Laisvall och jag ville inte åka hem när söndagen närmade sig.

På lördagen var i ut med skotrarna och stannade på en sjö för att pimpla lite. Det råder alltid en outtalad tävling bland de som fiskar, vem som får störst respektive mest fisk. Adam brukar nästan alltid vinna.





Vem tror ni vann i lördags?


På söndagen blev det bättre väder så jag låg i solstolen hela dagen (deltog alltså inte i tävlingen som Adam förståss vann).







Så måste jag ju tala om att jag har världens bästa svärfar.



Skärmen på min nya skoterhjälp gick av i lördags, så den ser för j-vlig ut! Då säger han bara; Äh, det är lungt Therese jag har fixat det tills nästa gång du kommer. Jag säger bara det, det som inte Esa (eller min egen pappa för den delen) kan laga, det är trasigt på riktigt! =)







Det finns ingen godare mat än den man äter utomhus.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!