Dan före ledighet.

Det är ju helt otroligt, jag har en hel dags ledighet att se fram emot imorgon.

Jag steg givetvis upp i tid för att hinna fara och träna innan praktiken. Ett ganska tufft pass med 1mils löpning, styrke armar, rygg och mage. Totalt 2 timmar.



Nu ska jag på med löpdojjorna och promenera iväg till sjukhuset. Så får vi se vad patienterna bjuder på idag, man vet aldrig, jag har vait med om narkotikasmuggling, överdoser, självmordsförsök och patienter som skurit sig själva.

Hur som helst så ger det ju i alla fall mycket att skriva om i loggboken. Jag är redan uppe i fem inlägg och inget handlar om "min" patient och mina interventioner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!