Ett minne blott.

Sitter med färg i håret och väntar på att min utväxt ska förvinna. Skulle egentligen varit på skolan nu och lyssnat på föreläsning men jag skippade den och åker in efter lunch på lab istället. Kan det vara så att denna kurs har de tråkigaste föeläsningarna ever!? Jag tror nästan det, till och med hälsa kursens föreläsningar var roligare. I helgen drar jag och Maria till Norge med några hästar. Vi blir borta lördag - söndag och kommer hem sent natten mellan söndag och måndag. Tyvärr måste jag vara i skolan hela måndagen eftersom vi har obligatorisk föreläsning och lab hela dagen. Jag kommer att gå på halvfart den dagen. Adam åker nog till Laisvall i helgen och hjälper till att sätta in nya fönster i huset.
Jag kan lova att tränings abstinensen har nått toppen nu. Jag har lovat Adam att jag inte skulle träna något i veckan för att låta kroppen läka efter helgen, men jag tror inte att jag kan hålla det länge till.
Måste   Träna   Snart!!
Seriöst så här illa har det aldrig varit förut.. Problemet är ju att jag fortfarande inte kan vicka upp foten ordentligt och hur bra går det att springa då? Det kanske går att spinna? Jag får väl testa mej fram.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och skölja ur håret innan jag äter lite lunch och åker till skolan. Yey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!