Avd. 7 B.

Första dagen på fältstudie idag, avdelning 7 B (ortopedi) på Piteå Älvdals sjukhus. Superkul! När jag kom dit kände jag verkligen varför jag vill bli sjuksköterska. Det är verkligen grymt roligt, det kändes som att komma "hem" när jag kom till avdelningen, trots att jag aldrig varit där förut =) Underbar känsla.
Hade verkligen en jättebra handladare idag (kommer att ha en annan imorgon och onsdag, men jag hoppas hon är lika bra). Jag har hunnit med, förrutom omvårdnadsbiten så klart, att ta prover och hålla i ett ankomstsamtal alldeles själv. Så härligt att kunna stå på egna ben.

Men nu ska jag dra iväg på spinning och imorgon tänker jag promenera till sjukan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!