Återbesök på gräddhyllan.

Jag och Carro åkte till Mockis idag för att hälsa på och kanske lära oss lite om hästar.
I skrivande stund har vi just kommit hem och Carro har tagit sig i säng. Jag tänkte att jag skulle passa på att uppdatera bloggen eftersom jag hela tiden får pikar om att jag gör det för sällan (du behöver inte ta åt dej Tord..) haha.

I alla fall så hade både jag och Carro en mycket trevlig dag hos Maria och Tord. Carro har fått en alldeles enastående ridlektion på Viper VF.



Allt från att ta in från hagen till..


..att borsta..


och kratsa hovarna.


Självklart blev det ju en ridtur också.



Man måste ju åka alligator till hagarna.



Medan vi var ute i stallet och höll på med "hästarna som bara springer runt och skiter" drog Viktor uppp en gädda på 3kg!! Inte illa.



Efter alla hästar och gäddor blev det lite egenvård, så nu är både min och Marias utväxt ett minne blott.


Men nu är det dags att gå och lägga sig och sova, så god natt!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Jösses vad Carro blivit stor! Men det är ju ett tag sen man såg henne =)

2010-08-29 @ 05:25:20
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!