Utekväll mitt i veckan

I onsdags bjöd jag mamma och Maria på bio. De kläckte också den fabulösa idén med middag före.
Alltså så himla kul att bara gå ut en vardagskväll och njuta. Kvalité!

Vi åt på Oleary's och maten var verkligen kanon! Som alltid med dessa två blev det en hel del allvar, men också massa skratt.

Efter maten såg vi Bridget Jones baby. Som jag skrattade! Jag hade hört att det inte var lika rolig som den första men det stämde inte alls, jag tycker nog att den här var den roligaste! I slutet skrattade jag så jag fick sitta dubbelvikt och tårarna sprutade 😂

En synnerligen lyckad kväll!

Nu har vi dessutom bokat in en tripp till IKEA om ett par veckor och en Stockholmsresa i januari.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!