Några kilo hår mindre

I flera år har jag funderat på att göra en radikal frisyrändring. Men jag har aldrig vågat, nu efter lång tid har beslutet antagligen mognat fram och innan jag skulle hinns ångra mig bokade jag första bästa tid hos första bästa frisör.
Jag hade en vision om hur det skulle se ut och framförallt hur JAG skulle se ut - resultatet överskrider verkligen alla förväntningar. Det känns så bra och så himla mycket jag!

Före klippning - som vanligt i uppsatt och bakåtstruket hår

Färsk direkt från frisörstolen

Det roligaste var att ingen visste om att jag skulle klipps mig, inte ens Adam, så alla hajar verkligen till när dom ser mig. Haha.

Efter frisörbesöket gick jag till jobbet och gjorde min stats arbetsdag före semestern. Så idag är jag officiellt ledig i 7 veckor framöver!

Tack och hej för mig! Ses i slutet av augusti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!