Gårdagen

Jag och små bruttorna drog iväg och gjorde stan igår. Det var riktigt länge sedan jag var på stan och nu var det verkligen på tiden med några inköp. Tjejerna fyller ju dessutom år om två veckor.


Nu har dom till och med börjat gå med på att ha håret uppsatt. Dom ser genast mycket äldre ut, gullungar.

Väl på stan mötte vi upp Pilly och Lennox samt deras mamma grupp för lunch på pensionatet (ett supermysigt sommarkafé här i stan). 

Gammal bild på mej och Lennox som ju faktiskt hunnit bli sex månader!

Vi fick en hel del gjort på stan och tjejerna skötte sig exemplariskt. Dom har aldrig skött sig så bra faktiskt. Annars brukar det vara en riktig pärs att ha dom med någonstans eftersom dom bara rusar omkring och kastar saker omkring sig, säger jag åt dem så gör dom bara tvärt om eller kastar sig ner på golvet och skriker. Men igår var det två små änglar jag hade med mig, så vi kom hem trötta och nöjda allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!