Lars Winnerbäck på Stadsfesten

I fredags spelade Lers Winnerbäck på stadsfesten i Skellefteå. Jag och Pilly har sedan vi fick veta att han skulle komma till Västerbotten planerat att åka ner och se honom. Sagt och gjort, biljetter var köpta och karlarna var med barnen, underbart. En ledig kväll för två trötta morsor (en som just gått på semester och en mitt i spädbarnstiden).

Vi käkade langos och surrade tills det var dags.

Lars Winnerbäck - antagligen den enda artist som jag verkligen älskar!

Det är fjärde gången som jag ser honom (två av dom gångerna har faktiskt varit med Pilly) och han är lika bra varje gång. Dessutom har han ju just släppt sin nya skiva "Granit och morän" som för övrigt är sjukt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!