Små tjejer

Nea och Lise har hoppat sönder våran persontåg här hemma för några månader sedan så förra veckan när jag var i stan köpte jag en ny.

Så kom jag på den goda idéen att väga dom. Dom hade dubbla byxor och tröjor samt joggingskor på sig (det var när det var som kallast, typ -30). Hur som helst blev jag väldigt förvånad att dom bara vägde 10,4 (Lise) och 10,6 (Nea) eftersom dom på senaste BVC besöket för sex månader sedan vägde 9,3 (Lise) och 9,4 (Nea) nakna. Det innebär alltså typ 1kg på ett halvår! Väldigt lite om ni frågar mig.

Småa tjejer som ändå äter massor!

Jag vet att det kan skilja mellan olika vågar och så där men ändå. Jag ska boka in 1.5 årskontrollen på BVC så snart jag kan för att kolla tillväxten mer exakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!