Ett klipp

Det är mer än ett år sedan jag var till frissan. Det resulterade självklart i långt hår och stor utväxt. Som tur är har jag ju bara slingat håret de sista åren så det blev igentligen bara en ofrivillig ombre som växte ut.

Igår tog jag mig i alla fall tid att åka dit och jag gick därifrån 10 kg lättare känndes det som. Vi kapade 15 cm på längden och klippte lugg. Eftersom jag har problem med att ta mig tid att gå till frissan har jag bestämt mig för att ha min egen hårfärg ett tag. Typ nån slags mellanbrun nyans.


Ett klipp senare. Axellångt baktill (men uppsatt inför jobbet) och lugg. Känns skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!