Ännu en arbetsdag

Ännu en arbetsdag till ända. Jag har varit på mitt "riktiga" jobb och Adam har arbetat ute i huset. Mamma har varit med tjejerna några timmar och både VVS:are och elektriker har varit här idag. Det börjar nu bli ganska klart inne i huset.


Lyset i spegeln i badrummet är igen, även kontakten på kommoden sitter på plats. WC stolen sitter där den ska och så även blandaren (och tvättstället som ni ser). 


Tobbe har monterar dit duschblandaren. Den är jag supernöjd med. Allt porslin har jag bara sett på bild och inte "live" innan beställning men än så länge är jag supernöjd!


I lilltoan har spegeln fått ström och även kommoden precis som i badrummet samt blandaren som sitter.

Även i köket är blandaren på plats.


Adam har skruvat dit alla handtagen i köksinredningen.





Superfint!




Nu är det bara socklar och lite fix med fläkten så är köket helt klart.


Garderoberna i sovrummen har också fått handtag och även tvättstugan. Nu ikväll är Adam ute och sätter upp inredningen i skkutgarderoben i vårt sovrum.



Idag fick jag dessutom sms från Mio att vår nya säng har kommit. Härligt! Vi som hade räknat med att sova på madrass första veckorna. 

Förresten, jag underbar om jag kanske glömt att skriva att vi ska besikta 15 januari, vilket betyder att vi får flytta in på eftermiddagen om det bara går som planerat på besiktningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!