Med krattan i hand

Jobbade på hela förmiddagen med matjorden runt stenläggningen och infarten. Jag gillar ju raka linjer och tyvärr blir jag helt galen på vår infart som är så ojämn så jag får bryt.

Kanterna är liksom så ojämna att jag inte står ut! Tog därför fram måttbandet och sprayfärg och markerade upp längd och bredd och sedan högg jag i med spaden.
Om jag säger så här - skotta packad grus är ingen höjdare, det gick typ fortare att skotta med händerna. Jag tog mig typ 10 meter på en timma. Då gav jag upp och gick in och lagade lunch.

När smågrynen är på bra humör så underlättar det allt!

Efter lunchen åkte vi till Pilar och Lennox för lite fika och surr.

Nu ikväll har jag och tjejerna stökat i garaget och fått lite ordning (helt galet stökigt det blivit där inne i sommar).

Imorgon blir det nya tag hör ute i gruset och sedan kommer Adam hem på eftermiddagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!