After work

Igår när pappan skulle på after work med jobbet sitt (trots att han inte jobbar - på jobbat alltså, hemma jobbar han massor) så hörde våra kompisar av sig och skulle också dit. Så jag och tjejerna hänge med Jonny och Pilar till O'lerys för fredagsmiddag. 


Mums! Tyckte vi nog allihopa. 
Det går faktiskt himla bra att ha med tjejerna på restaurang trots att dom är vildare än vildast hemma, men borta uppför dom sig oftast exemplariskt. När jag är med Jonny och Pilar vet jag dessutom att jag alltid får hjälp om jag behöver, dom är aldrig sen att ge ett handtag och tjejerna känner dom så pass bra och är trygga tillsammans med dom. Så det är alltid skönt att veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!