Plattor på golv

I fredags satte Adam plattorna i både tvättstugan och WC.

Inga fogar än så länge dock

Plattorna blev lite ljusa just på det här kortet, men det är samma klinker i WC och tvättstugan

Vi får se om vi kör samma golv även i badrummet. På måndag ska jag och Adam in till Beijers och bestämma oss, samt beställa klinkret till garaget. Dessutom ska vi bestämma det sista kring vitvarorna och beställa dom. Jag hoppas även att jag kan locka med Adam till Mio (när vi ändå är igång liksom) så han får se vilket matbord, stolar, soffa och soffbord som jag tänkt att vi ska köpa.

Idag har pappa och Adam satt in resterande dörrkarmar, golvlistat allt som var kvar och satt foder runt dörrarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!