Kirrat julklappar

Ganska långtråkigt att sitta vak hos någon som sover. Men jag har ändå varit lite produktiv och fixat julklappar till mamma, pappa, Nea och Lise under tiden, trots grym träsmak i rumpan..

Belönade mig själv med en ljusstake också.


Samt gjorde en önskelista för mig själv. I år är den himla lång och väldigt dyr, senaste åren har jag inte önskar mig något särskilt egentligen så det tar jag igen med råge nu då. 

Dessutom har vi bokat det årliga julbordet på doktorsvillan med Jonny och Pilar. Barnvakt och allt är kirrat så den 12/12 ska vi bara mysa! (Tänk om vi fick komma hem till ett nytt hus på kvällen sedan, skulle det inte vara pricken över i)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!