Familjedag

Idag hade vi familjedag här hemma hos oss, som det brukar vara på helgerna. Mamma, pappa och brorsan (Maria saknades) var här tillsammans med mig och Adam och jobbade i huset/på gården. 

Peter körde traktorn och planerade ut all fyllnadsmassa som vi fått av pappas jobb. Perfekt eftersom vi behöver en hel del på vår gård innan vi kan lägga på matjord. 


Pappa och Adam la golv i köket.


Tyvärr hade vi bara 12 paket (resten levereras senare i veckan) men nu är halva köket och korridoren lagd i alla fall. 

Jag och mamma var med tjejerna och fixade mat och fika åt jobbarna. När jag gick ut för min dagliga "inspektionsrunda" så upptäckte jag att Adam satt upp skenan till skkutgarderoben i vet sovrum och även satt alla taklister där inne.


Utan att säga något, den filuren.


Senare på kvällen kom Jörgen förbi och drog färdigt all ventilation. Så till veckan kan vi förhoppningsvis spruta lösull på vinden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!