Sommarfest

I torsdags bjöd vår chef in till sommarfest hemma hos henne. Tyvärr är det även avskedsfest eftersom hon ska sluta.


Trots det tråkiga i det så hade vi himla kul, åt god mat och skrattade massor. Hann även med att träffa vår nya chef (som börjar i augusti) och första intrycken verkar i alla fall bra. 

Avtackning med blommor



Jag känner verkligen vad jag saknar mina kollegor och jobbet när jag träffar dom. Blev så himla sugen att börja om att jobba redan nästa dag (men jag ska ju inte börja förän 2 november). Så kul att utmanas och utvecklas om dagarna. Fast samtidigt vet jag att när det väl blir dags att börja jobba kommer jag önska att jag fick vara hemma längre. Nåja, det är ju ett tag dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!