Inredningsdrömmar

Jag är så himla sugen på dom här vaserna från Kähler.

Men det är en himla massa annat jag också vill ha, och som har betydligt högre prioritet


I matplatsen skulle jag vilja ha ett liknande (eller just det här) vitrinskåpet.

Så typ en byrå i samma stil i hallen.


Ett nytt matbord blir det i alla fall. Det vi har nu är ju ett gammalt furubord som mamma fyndat second hand för typ ingenting. Men jag känner att det liksom inte passar in i vårt nya fina vita hus. Så ett nytt bord blir det, från Mio.

Mario köksbord som (med iläggsskivor) kan bli 420 långt (utan skivor 220). Silvriga ben och vit skiva, kommer passa perfekt



Så dom här stolarna till, i svart.

Förutom detta tänker jag mig nya möbler till tjejernas rum, ny säng till mig och Adam, tv-bänk, tv, ljudsystem, soffbord och sist men inte minst en ny soffa.



Med höga ben så man kan dammsuga under utan att dra fram den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!