Underspikning och målning

Pappa och brorsan har börjat med underspikningen på ena gaveln.

Det blir så fint!

När vi slutade för dagen var alla brädor på plats så imorgon är det dags för gavel 2/4

Adam har varit inne och isolerat det sista i ytterväggarna idag och jag har målat varv 2/2 (förhoppningsvis - så det inte bara är varv 2/3). Men visst ser det väl ganska vitt ut?

Fortfarande omålat under fönstret och runt dörren

Färdigt! Förutom runt dörren där jag inte ska måla förän vi byter till en mindre dörr. Men visst ser det vitt ut? Det skiner inte igenom något rosa vad jag kan se..

 Imorgon fortsätter vi på samma sätt. Jag jobbar "bara" i bygget på förmiddagarna och efter lunch är jag med flickorna (mamma är med dom på förmiddagarna).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!