Plötsligt händer det

Idag helt plötsligt fick Nea kläm på hur man vänder på sig.

Hon låg på köksgolvet på mage och snackade med mormor. Helt plötsligt ropar hon (mormor alltså) - Therese skynda dig att titta! När jag kikar dit så ligger Nea på rygg. 

Senare på dagen när jag och flickorna ligger (återigen på köksgolvet) och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet ser jag hur Nea tar sats och rullar över på rygg igen.


Jag lägger tillbaka henne på mage och tar fram mobilen och börjar filma, mycket riktigt trettio sekunder senare vänder hon sig igen. Efter det ytterliggare en gång innan hon tröttnar och vill kramas istället. 

Om jag lyckas (och får tid någon dag ska jag lägga upp filmen här i bloggen).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!