Lördag i Boden

I lördags åkte Adam iväg och fiskade så när mamma ringde på förmiddagen och sa att hon och pappa skulle åka upp till Maria och Simon ville jag förstås haka på. 
Vi packade in oss allihopa - mamma, pappa, jag, Nea och Lise i bilen och satte iväg, visst var det lite trångt med två babyskydd + tre vuxna men det gick.


Eftersom vi inte träffas så ofta (som vi skulle vilja) gäller det att ta vara på alla tillfällen. 
Tjejerna tycker att det är lite jobbigt att åka bil längre sträckor och dom är ganska känsliga för nya miljöer och människor - därför blev det en hel del gråt och skrik efter ett tag, men då tog jag och Lise en promenad medan mamma sövde Nea inne och efter det blev allt mycket bättre.


Simon ville så gärna att han, moster och Lise skulle göra som sist vi var upp, nämligen promenera (Simon ska förstås köra bil) ner till bryggan. Och vem är jag att neka honom, så givetvis gick vi dit. 
Under turen strejka dock hans bil så han fick ta hand om Lise medan jag puttade bilen..

Den var faktiskt tung vagnen, men det var en stolt kille som klarade det alldeles själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!