Regn och rusk

Idag är det verkligen tråkigt väder, grå himmel och ett stadigt strilande regn - en riktig innedag. Jag har både bakat och kokat saft idag och nu tänker jag lägga mig och vila en stund.

Jordgubbssaft och rabarbersaft, det hör ju sommaren till :)

Det har varit riktigt skönt med långhelg (som inte är över än..) eftersom Adam är hemma så jag får lite sällskap. 

Igår, i sommarvärmen, byggde Adam och Fredde klart bänkarna runt grillen och på kvällen kom Erika (som är Freddes tjej) hit på premiärgrillning.




En riktigt härlig sommarkväll med kubb och god mat. Vi avslutade med kladdkaka och svenska jordgubbar runt elden. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!