En eftermiddags kick.

Jag har gått och blivit en Buzzador. Det innebär att man får testa lite olika saker, energidrycker, tandkräm, tvättmedel, barnmat osv. Jag får även testpacket som jg kan dela med mod och låta andra testa.

Igår fick jag hem "engergidryck" som jag kallar dom. Ett pulver som ska lösas upp i vatten, innehållande olika vitaminer och koffein. Jag var lite tveksam till om det fungerar (och hur "nyttigt" det är att stoppa i sig massa kemikalier) men jag var ju tvungen att prova. 

Jag var verkligen dödstrött när jag åkte från jobbet igår så det var ju en Perlefelt dag att testa. På förpackningen står det att man helst ska ta det efter lunch för att undvika eftermiddagströttheten. Klockan var nästan fem när jag stjälpte i mig mitt glas ReCharge (blodapelsin) och jag märkte ingen direkt skillnad förän två timmar senare. Vid tio när jag tänkte gå i säng var jag pigg som en lärka, jag som aldrig brukar ha problem att gå och lägga mig!


Nästa gång ska jag göra som det står och ta ett glad efter lunch :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!