Kanske under tjugofem?

Mamma bjöd på paltmiddag idag, hur gott? :) Eftersom jag jobbat idag skulle jag inte hinna springa innan middagen (och vem vill springa med palt mage efteråt?).

För att lösa problemet föreslog Adam att jag skulle springa dit, himla smart min karl är :) Det är ganska precis 4,8 km dit. Perfekt längd att maxa farten på.
24 minuter tog det, dvs genomsnitt 12 km/h, och jag hade nog inte fixat att springa så mycket fortare än så faktiskt. Men det ger ni i alla fall hopp om bättre 6 km tid. Jag vet att jag skulle ha fixat (om än på väldigt tunga ben) ytterligare en dryg kilometer i samma fart vilket skulle innebära att jag skulle ha sprungit 6 km på 25 min.

Kanske jag ändrar min måltid inför loppet till under 25 minuter.




Kommentarer
Postat av: Ida

Heja! Du är grym!

2013-08-18 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!