Året var 2011.

Januari, månaden då det precic blivit nytt år och jag och Adam var nyförlovade.



Februari bestod till största delen av skoteråkning uppe i Laisvall.



Mars var månaden då jag landade ett sommarjobb som undersköterska på medicin/PAVA i Piteå. Det var även denna månad som brudarna tog sitt pick och pack och pallrade sig till Piteå för en helkväll hos mej.




I April fick jag veta att jag skulle bli moster i spetember. Vi grillade för första gången för detta år medan snön fortfarade låg på marken.


Det var även i april som jag åkte snowborad för första gången på fem år.



I Maj åkte jag, Adam, Maria och Tord till Stockholm och Elitloppet.




Denna månad var även första gången jag sprang 2 mil under 2h.


Början på Juni spenderades tillsammans med Sara i London. Skolan slutade och sommarjobbet började.





Hela Juli ägnades åt jobbet.


Jag hade dock ledigt hela fem dagar under PDOL, så då passade jag på att ta igen allt jag missat under sommaren.


Augusti var min husliga månad, nu malde jag kött och plockade bär.

Dessutom började skolan om.



September var den bästa månaden 2011. Simon föddes den 23 september!

I September firade LTU 40 år och det gjorde vi med.


I Oktober köpte jag och Adam vårat hus och det belv en panik-inflyttning som var över på en helg.


November följde med uppackning och reparationer och på skolschemat stod akutsjukvård.



image description

image description


December firades med pompa och ståt. Adam fyllde 25 år, vi firade 6 år som par och 1 år som förlovade.



Och nu väntar ett förhoppningsvis lika underbart 2012




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!