Vad gör man inte...

När jag planerar att promenera hem från busstationen brukar jag ha med mig underställ, täckisar och löpskorna i ryggsäcken, så även denna dag, förutom just understället. Jag gillar inte att promenera i jeans (och speciellt inte om jag ska gå i en hel timma) och dagen till ära hade jag världens styvaste jeans på mig.. Nöden har ingen lag, så jag hoppade av bussen två hållplatser före busstationen och traskade förbi både Willys och ÖB (ingen av dem har den föra wook-kryddan jag pratade om idag förresten) och köpte ett par mjukisbyxor =) Dom kostade bara 99:- så vad gör man inte för att få promenera hem? Nu ska jag dock på studs gå och packa ner understället för imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!