Lång dag.

Direkt efter praktiken åkte jag och köpte färgskrapa och spackel. Sedan vidare till Linda och ägnade drygt tre timmar i frisörstolen. Slinga, tona ut utväxten och klippa. Dessutom passade jag på att göra ett ytterligare hål i örat, något som jag varit grymt sugen på länge (faktiskt har jag provat en gång förut men det läkta aldrig pga en liten olycka.. Så bättre lycka denna gång. När jag väl kom hem kastade jag mig ut. I bagarstugan och in i färgskrapandet. Halva taket han jag innan det blev för jobbigt i axlar och armar. Tog därför tag i krattan och började kratta gården, eller i alla fall framsidan ;) Tänkte ta det lite i omgångar, att kratta 5300 kvdrat tomt på en och samma gång lockar inte direkt, hej tennisarmbåge ;) Imorgon går jag eftermiddag så jag tänkte röja lite mer träd och buskar i slänten om det är väder, annars är det ju tak över bagarstugan ;) Herregud, jag hör själv vad präktig jag låter, men jag njuter faktiskt att jobb lite hemma. Men ny förtjänar jag verkligen lite vila =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!