Pelleguppguppvägen.

Befinner mig i Boden som ni nog förstår. Hade dock sagt att jag skulle vara i Boden tio över tio till Maria (jag åkte halv 9 hemifrån, så lite optimistisk där alltså..) jag var framme tio i elva. Men som tur var var Maria på travbanan och trände häst, så jag promenerade dit.







Efter en heldag i stallet ansåg vi att vi var helt klart värda lite fruktsallad med glass. Mums!







Idag bär det iväg till Umeå på trav med Shakira. Medan Maria tänade häst på förmiddagen agerade jag frissör och fixade till håret på henne (hästen alltså).




Före.



Efter.



Det var första gången jag klipte en häst, men jag tycker att det vart ett helt godkänt resultat. Som jag sa åt Maria; Ju fulare jag klipper desto större chans att hon vinner ;) 


Nu är det dock lunch, Maria står vid spisen(!) och steker plättar (och alla ni sörlänningar, stora plättar i en stekpanna, bara så vi undviker missförstånd).

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaa varför inte bara skriva pannkakor!;D

2011-01-27 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!