Mitt smink.

De flesta som känner mig vet att jag gillar smink (och kläder och skor..). Så jag tänkte börja visa hur jag sminkar mig här i bloggen. Men först av allt tänkte jag visa upp vad jag har att jobba med =)



Mina paletter.
1. En matt 88 palett från Queens and Shadows.
2. En skimmrig 88 palett från Queens and Shadows.
 3. En palett med skimmriga och matta ögonskuggor från E.l.f
4. En palett med skimmriga och matta ögonskuggor från Ebay.
5. En pallet med skimmriga skuggor.
6. En palett med metallic skuggor från Ebay.



Matt 88 palett.



Skimmrig 88 palett.



Blandat palett från E.l.f

Blandad palett från Ebay.



Skimmrig palett



Metallic palett från Ebay.



Övriga ögonskuggor.






Glitter och stenar.








Kommentarer
Postat av: Zandra

Shit va häftigt! Mina ögonskuggar kan jag räkna på EN hand ;) Har nog inte sett sådär mycket smink samtidigt om ja inte befunnit mig inne på typ Kicks. Men lyxigt värre och perfekt om man gillar att sminka sig! :D Kram

2011-01-20 @ 22:48:43
URL: http://zandrajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!