Produktiv dag.

Jag sov hos mamma och pappa i natt för att inte slösa någon plugg-tid på morgonen genom att måsta köra hela vägen dit så att mamma kunde förhöra mej inför imorgon. Vi har suttit från halv 11 till klockan 6 och nu har jag huvudvärken från helvetet! Men jag har tryckt i mej två Ipren så ska jag rensa lite hemma sen ska jag bara ligga i soffan hela kvällen och äta mörk choklad.
Ingen träning för mej idag med andra ord, men jag mår inte så dåligt över det. Det vart dubbla pass i fredags, igår blev det promedad med lite intervall löpningar med hästen (Carro red) och idag blev det en kort promenad. Ibland måste man faktiskt få slappna av bara. Imorgon blir det däremot hårdkörning igen. Både Adam och Peter ska med och träna! Det blir nice. 
Jag har så mycket information i mitt huvud nu att jag är rädd att det ska börja läcka ut.. vore inte så bra eftersom tentan är imorgon. Men jag ska ta och repetera lite imorgon så tror jag det sitter. Vore ju grymt skönt att vara klar med denna kurs, även om den varit grymt intressant!
Men nu tror jag att jag ska ta och vattna mina stackars slokande blommor innan de dör.
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!