Hårdkörning.

Det enda jag hinner med om dagarna är plugga, träna, äta och sova. Vilken tur att jag har "vilodag" idag så jag kan uppdatera bloggen, haha.

Jag sprang förresten 1 mil igår igen och imorgon blir det bodypump, stenhårt schema med andra ord. Imorgon har vi föreläsningar på skolan fram till lunch och sen blir det att stanna kvar till halv 5 för att sammafatta allt.


Just nu är dessa böcker mina biblar! (om man nu kan ha fler än en bibel..?)


Sjukdomar, symtom och behandlingar vimmlar runt i mitt huvud just nu..



.. men sammanfattningen är på god väg tack vare underbara studiekompisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!