Godmorgon Sverige.

Haha, idag blev det tidigt. Steg upp halv sex för att hinna med tidiga bussen till skolan. Jag har nu påbörjat rapporten som ska vara inlämnad för granskning på torsdag morgon. Bra jobbat Therese! Jag har ju bara harft en och en halv vecka på mej som jag har ägnat åt att göra roligare saker. Med andra ord har jag bara mig själv att skylla! Men nu sitter jag i alla fall i Kempe salen i skolan och knåpar. Jag har dock gått och blivit förkyld till på köpet. Mucho roligt, not! Sitter och snorar och nyser och folk ger mej arga blickar för här inne ska det vara knäpp tyst!
Tenta resultaten har förresten kommit. G på farmakologisk smärtbehandling, VG på mag-tarm kanalen och endokrinologin. Underbart! Väntar bara på de två sista resultaten, men jag är nästan säker på att jag klarat dom, så det känns superskönt!
Nu när det dock dags för lunch tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!