Det är fredag och Piteå fortsätter att Dansa Och Le.

Fredag och Lars Winnerbäck äntrar scenen. Tyvärr så såg jag inget, men jag lyckades ändå höra honom. Lika bra som sist jag hörde honom live!



Dagens outfit:



T-shirt från Carlings och den nya skinnkjolen från H&M




Förfesten hölls hos Jennifer. Vi var ett helt gäng tjejer som hade grymt kul och sjöng gamla godingar som till exempel Aqua, Five osv.


Jennifer, Veronica och Jag.


Kvällen på området spenderades på obligatoriska Kittelfjäll!

Lisa, Emmelie, Jag, Veronica, Martina och Johanna.



Tommy och Adam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!