Besök på Gräddhyllan

För alla ni som inte vet så hittar ni Bodens gräddhylla i Mockträsk där jag befunnit mej hela helgen.

Jag belv upphämtad av Maria och Tord när de var påväg till Skellefteå i fredags. Iväg på trav med Hickory Tail, dagens tvåa.


Maria tillbaka efter loppet med Lönshults Anders.






Dag nummer två var det bygdetrav på Vitsand i Piteå.


Rasmus och Hilda Bishop, Maria och Walter Bishop påväg ut till värmningen.


I värmningen, Rasmus och Hilda Bishop, Jag och Patricia Bishop samt Maria och Walter Bishop.









På kvällen blev det lite stalltid:








Nedre stallet som rymmer 11 boxar.



Selkammare (med fikarum ovanpå) och trappan upp till övre stallet.



Maria packar inför trav.




Tord skor fartdåren i familjen..







Stallet från "fikarummet"


Ut mot huset.


Stallet och min löparbana, haha.


Alligatorn, klart snabbast på denna gård. Tyvärr glömde någon att berätta att det är hål i golvet så om man kör i full fart genom en vattenpöl får man allt i ansiktet..



Märrarna och fölisarna.


Sötisar.


Sixten blixten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!