Nära till förskolan

De dagar jag pluggar tar jag och tjejerna sovmorgon. Vilket egentligen betyder att vi vaknar samma tid som vanligt men att vi lägger och drar oss en stund innan vi kliver upp. Så har vi en lugn morgon med klädbyten och väskpackning. Oftast hinner vi leka en stund eller läsa en bok innan vi klär på oss.

Mys i soffan på morgonen

Vi brukar försöka promenera till förskolan, det är en dryg kilometer dit, och oftast åker flickorna i cykelvagnen dit (och går hem på eftermiddagen) men ibland går dom delar av vägen även på morgon.

Himla skönt att ha promenadavstånd och verkligen toppen för mig som hinner komma igång, få lite frisk luft och röra på mig innan jag sätter mig vid datorn.

Hem från förskolan (när jag lämnat tjejerna) går givetvis alltid fortare, men typ 10 min tar det.

Hemma igen, redo att kicka igång dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!