Mera hus

Åkte till min morbror idag som hjälper oss med att rita huset. Vi är verkligen inne i detaljstadiet nu, vi har flyttat en vägg i köket två decimeter, flyttat köksön en decimeter och elcentralen till ett annat rum.


Dans hus som han byggde 2010

Till veckan ska jag och Dan på möte på kommunhuset  hos  bygglovshandläggaren och sedan ska papperna in (efter att vi hittat en kontrollansvarig, gjort en energideklaration, en teknisk beskrivning och en kontrollplan). 

Just nu sitter jag med köksplaneringen. Det är hög tid att börja ta in offerter så nu ska jag ringa runt lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!