Mammaträff

Nea var ganska krasslig när hon vaknade idag. Snorig och gnällig, inte alls sig själv. Inte särskilt matfrisk heller. Så jag fick lite beslutsångest om vi skulle åka på mammaträff eller inte. Jag kännde att för Neas skull skulle det vara bättre att inte åka (dels för att få det lite lungt, men också för att inte smitta dom andra), men jag själv vill ju gärna åka iväg och träffa lite folk. Så jag ringde mamma och frågade om hon skulle kunna vara med Nea några timmar så jag och Lise skulle kunna åka iväg. Givetvis ställde mamma upp!


Så idag hade jag bara en liten tjej med mig och det gick ju så klart jättebra! Herregud så fort allt går när man bara har en unge att ta hand om 😉 

Sander, Lise och Axel

Vi tog en bild på allihopa (förutom Nea då förstås) och tänker ta en ny blid igen när dom blivit lite äldre. Kul!


I åldersordning: Lea, Åke, Jalmar, Sander, Lise, Axel och Lion




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!