Bråda dagar

I veckan är det mycket, förutom vardagen och tjejerna förstås så måste vi få in ritningarna till kommunen om vi ska hinna få bygglovet och startbeskedet till maj. Sent i går kväll fick jag den nyaste planritningen på mailen och idag måste jag gå igenom den och kolla att vi är 100% nöjda - för då kör vi på den.
 
 
 
I övrigt har jag suttit och ritat upp elen i huset (på en gammal ritning).
 


Förutom allt detta så har jag padagogikseminarium på torsdag och imorgon klockan åtta ska ett referat på 2 sidor vara inlämnat. Ni som känner mig förstår säkert att jag inte ens börjat på det där jäkla referatet än.. Bäst att sätta fart alltså.
 
Lise och Nea har slutat sova ute i vagnen (eftersom dom vägrar somna på rygg och vägrar sitta fast) så blir det ganska korta sov-perioder inne, vilket ju innebär att jag får väldigt korta stunder på mig att läsa :) Jag har som vanligt bara mig själv att skylla. Det ska i alla fall bli skönt när kursen är färdig om en måndag och jag helt kan koncentrera mig på att vara mamma och bygga hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!