Från mage till rygg

Det är ett par starka tjejer vi har här hemma. Redan på BB började dom lyfta på huvudet och nu är dom så starka i nacken att dom orkar lyfta upp huvudet och vrida det från sida till sida när dom ligger på mage. 
 
När man håller dom mot bröstet klarar dom att hålla huvudet upprätt i flera minuter.
 
När jag och tjejerna var hos mamma och pappa onsdag förra veckan hade jag Nea liggandes på mage på skötbordet, helt plötsligt vände hon sig från mage till rygg! Jag blev så överraskad att jag ropade på mamma, haha. 
 
Våra underbara tjejer!
Fuck you morsan, vi vill inte hålla på och träna hela tiden!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!