Första dagen själv

Idag har vi varit ensama hemma för första gången eftersom Adam började om att jobba idag. 

Vilken pärs! Även om mamma kom förbi och hälsade på (och hjälpte till) ett par timmar. Men inte är det helt lätt att sköta två småbarn själv. 
 
 Älskade ungar!

Morgonen började bra när Nea vaknade halv sju på morgonen och Lise halv åtta, efter att dom båda ätit somnade dom om så jag passade på att äta frukost själv och sedan träna. Klockan tio vaknade Nea igen och Lise tog sovmorgon till elva, sedan var det full fart här hemma. När det var dags för lunch för mig hade jag händerna fulla men som tur var kom mamma förbi och hjälpte till lite.

Efter att tjejerna ätit lunch åkte jag och mamma in till stan (första turen med båda barnen i stan). Vi kikade på tapeter till bagarstugan igen (hade ju egentligen bestämt mig men började vela lite), det slutade med att det blev en annan tapet.


Tror att den kommer att passa jättebra där ute. Förhoppningsvis kommer den upp redan i helgen 😀 

Förutom tapeterna köpte jag ett par mössor och var sin kofta till tjejerna.


Det är faktiskt bara andra plagget som jag köper 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!