Oplanerat.

På förmiddagen skulle jag bara susa in till stan och köpa ny mobil laddare, en tårta och veckohandla. 

När jag fått tag i mobil laddaren tänkte jag; äh, jag tvär tittar in på Åhléns och ser om jag hittar en present åt Simon (som fyller två om nästan två veckor).
Efter Åhléns, där jag för all del fann lite fina saker, var det dags för tårta. Självklart var ju denna goda skapelse en beställningsvara vilket gjorde att jag skulle få hämta den om en och en halv timma.

Vad gör en stackars tös på stan en och en halv timma då? Jo, hon shoppar :) 
Hem kom jag med mina matvaror, en tårta, barnleksaker (åt Simon förstås, men en del av grejorna (de flesta) ska han ha hos moster) och en del kläder (åt mig själv). 

Men nu ska jag ta tag i dagen och måla lite ute i bagarstugan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!