Resultat.

Är tillbaka efter besöket hos min underbara frisör Linda på Maria Salongen här i Piteå. Som vanligt blev jag sjukt nöjd med resultatet.



Just före. Jag har bestämt mig för att påbörja en uppljusningsprocess i håret. Lär ju ta tid eftersom jag haft typ svartbrunt ganska länge nu.
Linda ville i alla fall att vi skulle börja med utväxten, sagt och gjort..



Sitter med färg i utväxten. Sen la Linda in lite bruna slingor i hela håret.



Foliepacketerad.

Tog kort på det färdiga resultatet när jag kom hem med systemis. Försökte få fram färgskifningarna, men det var inte så lätt.







Visst ser ni skillanden?

Dessutom passade jag på att köpa lite produkter.



Så måste jag ju också berätta vad det kostade. 1069 svenska kronor för alltihopa! Är hon inte udnerbar min frisör?! =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!