Plugg, vaccin och jobb.

Inte nädvändigt vis i den ordningen. Det började faktiskt med vaccination på morgonen och nu försöker jag trycka in lite information till tentan på onsdag.


Njurar och urinvägar, Vätske-, elektrolyt och syra/bas balans samt smärtfysiologi är det gäller.



Senare i eftermiddag blir det jobb. Jag är nu inne på 6:e dagen efter semestern så jag känner mej inte på topp direkt. Jag ska kämpa i tre dagar till så får jag en ledig lördag i helgen. Wiie! Jag jobbar ju självklart tidigt söndag eftersom jag var sugen på att gå ut med tjejerna. Men efter helgen så blir det ledighet i två veckor innan skolan börjar om. Som jag längtar!
Men som sagt avslutningsfest på och med jobbet på tisdag och sedan tenta onsdag, superplanerat som vanligt, haha.
Men jag ska försöka överleva kvällen och framförallt dagen därpå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!